myangelgirl Basınç etkisi. Kılcal damarlarına zarar vermiş olabilirsiniz. Aslında bu serum fizyolojikleri biz yetişkinlere yapılan aparatı inceleyerek yapsak daha sağlıklı olur.
Bizimkinde biz başımızı öne eğiyoruz. Yan duruyoruz. Üstte olan delikten şişeyi tutuyoruz ve çok hafifçe bastırıyoruz. Doğal bir akışla akıyor. Bebeklere yaparken de bu akışı sağlamakta fayda var. Basınç zarar verebiliyor. Basınçlı yapmam şart diyorsanız da ağzının açık olduğundan emin olun.