Ben artık aklımı yitireceğim. Bebeğim 6 aylık 7400 kilosu 4 numara bezden günlük 5 bez alıyorum en az. Gündüz keyfi gerinde 3-3,5 saatte bir emmek istiyor ama gece olunca. Saat başı kalkıyor. Kime söylesem doymuyor kesin diyor. Mamayı denedim içmiyor ağlıyor. Ek gıdaya yeni başladık muhallebi yapıp yedirdiğimde oldu ama hiç bi etkisini göremedim. Bu çocuk neden bu kadar sık uyanıyor