Mihri-balim ayy ne güzel çok sevindim sizin adınıza. Darisi basimiza insallah. akşamüstü 17.15 gibi memede uyudu, yatirsam 20 dk maksimum 30 dakikada uyanacak biliyorum hiç bırakmadım kucağımdan gözü kapalı arandı arandı emdi emdi uyudu durdu taa 19.00 oldu acıktım yoruldum, yatırdım yatağa anında uyandı. Simdi yine emerek uyudu ya bakalım uyanınca direneyim ben de biraz emzirmemek için. Acaba hangimiz önce pes edecek 🤣