Kaanyesilyurt bebeğim 2 yaşında asla antibiyotik kullanmadım, kullanmam da. Kısır döngüye sebep oluyor, iyileşir tekrar hasta olur bu Kısır döngüsel kurtulamazsınız. Suan kullanıyorsanız probiyotik de kullanmalısınız bağırsak duvarına zarar veriyor çünkü. En doğal amtiyotik sarimsaktir. Emziriyorsaniz sarımsağı siz tüketin, efer emzirmiyorsaniz bebeğinize sarımsak ezin 2 damla limon sıkın verin, 1 yaşından büyükse bal da katabilirsiniz. Acil şifa diliyorum