Günde kaç defa kakayla ilgili post görüyorum bilmiyorum 😂 Bebeğim 2 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor. Kakasını hep sıvı yapardı su gibi hatta ben dalga geçerdim sarı boya s*çıyor bu kız diye 😂 Bugün sabah emzirdim ıkınmaya başladı normalde 2 kısa ıkınmada patır patır yapardı, biraz zorlandığını farkettim noldu falan filan pozisyon değişteyim bilmem ne derken çocuğum baya ıkındı durup durup, ve sessiz sedasız kakasını yaptı normalde taaaarrt sesi gelirdi. Altını açtım baktım kakası böyle macun kıvamında yani sulu da değil katı da değil bi değişik. Kabız olmaz diyorlar acaba alerji felan mı oldu değişik bi şey de yemedim. Yoksa normal mi arada olur mu böyle? Hiç yaşamadığım için bi tuhaf geldi