Deletedmom_61 yataş twinny 🙏🏻 Ben üst kademede de bunu kullanıyordum, ama bizim park yatak üst kademede bi eğildi büküldü bu yatakla hiç rahat değildi, meğer bu yatak alt kademe içinmiş 🤣 Şu an alt kademede kullanıyoruz çok rahat ve bebeğin omurgası için de uygun, sert bir yapısı var, yaşına göre çift taraflı da kullanabiliyorsunuz