Benim kızım da akşam olunca ağlardı hiç istemezdim akşam olsun uykuya dalana kadar canım çıkardı internetten çok baktım oluyormuş böyle bir sürü yazı var bunla ilgili Google bak istersen valla her şey zamanla bitiyor biraz sabret bıçak gibi kesiliyor mis gibi uyuyorlar sonra