MrvMstf Benim kızım sarılıktı 15.7lere kadar çıktı ben resmen ölü gibi gezdim okadar sık emzirdim ki yarım saatte bir en fazla 45dakikada bir emzirdim çişle atıyor çünkü sarılığı birde yenidoğan hemşiresi vardı tanıdığımı, o bana dedikş yaz bebeği zaten emzirdikten sonra günde 2-3 çay kaşığı kaynamış ılımış su ver bizde burda serum suyu veriyoruz zaten dedi ben oyüzden onun dediği miktarda suda vermiştim