Svlablasc İyi akşamlar kızlar bebeğim 2.3 gündür geceleri uyumuyor gece uykusu sorunu olmayan bir bebekti şimdi ise uyumuyor ve sürekli popodan gaz çıkarıp ağlıyor ve emmek istemiyor 😢 ben yapmam gerekiyor