Bebeğime 12 aylikken uyku eğitimi verdim. Uyku saati geldiginde yatagına koyarım o kendi kendine 10 dakka içinde uykuya dalardi hiç sorun çikartmadan. Şuan 23 aylik son 1 aydir. Hic egitimsiz bebek gibi. Uyumak istemiyor yatagina koydugumda ciglik kiyamet bagiriyor. Gündüz uykularini bıraktı uyumor. Buna raģmen gece uyuması 10 u buluyor oda benim zorlamamla. Sallarsam daha 8 de uyur ama sallamazsam ciglik kiyamet oluyor uykuya dalması. Neden böyle oldu aklım almıyor. 2 yaş sendromu mu onuda anlamiyorum. Gecici bir dönemmidir. 1 senedir desteksiz uyuyan bebegim simdi destek olmadan uyuyamiyor. Sabredip bekleyeyimmi yoksa pes edip ayaklarımda sallamaya mı başlayayım ne yapayım ben 🤦♀️