Aysecetin Süt kaynattım. Biraz taştı altını kapattım. Bir süre sonra ocaktan sanki bardak çatlarmış gibi ses gelmeye başladı. Yaşayan oldu mu ? Patlayacak diye ödüm kopuyor yanına yaklaşamıyorum
Efuli6161 Aysecetin hemen silseydiniz sütün kaynama derecesi yüksek olduğu için fazla ısı yayar..soğusun giidn silin ocağın gözüne de kaçmıl olabilir vidayla açın içini temizleyin
Aysecetin Efuli6161 Teşekkür ederim demirlerini kaldırdım silicem hemen. Silerken patlar diye de ödüm kopuyor. Zaten fobim var böyle şeylere..
Efuli6161 Aysecetin yok silerken patlamaz ama uZun süreli pişmesi gereken şeylerde cam ocak kullanmayın ve güveç asla pişirmeyin ocakta