Ezgibb Doğduğundan beri kullanıyorum hiç sorun yaşamadım ama her bebekte aynı etkiyi göstermeyebilir.
nlnln Doğduğundan beri ben de kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım ama bence bepanthol baby daha iyi. İkisini de kullanıyorum ben.
Gunsss MelisT kullandığımız ilaca bağlı 1-2 kez yaşadık hemen toparladı mustela. Ben sürekli krem sürmem poposuna bakıyorum biraz kızarmış gibi o zaman sürerim