en_sevdiklerim2 Anneler bebeğim 2 aylık saçını jiletle kestirmemi söylüyorlar. Dökülüyor ve düzhün çıksın diye. yapan var mı ?deneyimlerinizi yazarmısınız? Kestim diyelim ne kadar sürede uzama gözle görülür olur🤔🌿
Hulya-06-32 en_sevdiklerim2 jiletle yeni doğan akıl işi değil sakın yapmayın dökülüyor sonra çıkıyor aman sakın
Beraninannesii en_sevdiklerim2 Jilet değilde saç makinasıyla kesti eşim ama 0 denecek kadar değil çok dökülüyordu her sabah ağzından saç topluyordum .
Linaamom en_sevdiklerim2 jilet daha 2 aylık Allah korusun daha eti yumuşacık bsey olur ya aman dikkat ⚠️ ben kızımı 5.5 aylık yeni kestrdim o da çocuk kuaförüne biz yapmadık makineyle kesti kuaför saçları inceydi baya daha yeni kestrdik
Hulya-06-32 en_sevdiklerim2 kimse kusura bakmasın çoluk benim çoçuğum tavsiye ve fitillere açığım dinlerim ama uygulama bana kalmış kimse çoçuğunun kötü olmasını istemez ama anne ve baba olarak karar bizim herkes saygı duymak zorunda bana göre ki öyle de oluyor olmak zorunda ha tavsiye veririm öneri verir ayrı ama gerisi bana kalmış ya makine ile anlarımda jilet diyorsunuz o çoçuğun kafa derisi kıkırdak olan yerleri çok hassas 6 ila 1 yaş arası normalde 1 yaştan önce tavsiye edilmiyor
RuzgarMommys Aceleleri ne yahu Saçı napcaklar şimdi acaba 2 aylık bebeğin kafasına jilet değdirilir mi allah akıl fikir versin
Tugce en_sevdiklerim2 Nasıl bir düzgünlükten söz ediliyor anlamıyorum. Bana da söylendi. Bir doğsun hele diye geçiştirilmeye çalışıldı. Şaka mı? Hepsi aynı boy olunca düzgün mü oluyor? Bunlar külfetten başka bir şey değil. Saç uzamasına pozitif bir etkisi de yok, doktorlarca onaylanmış.
Zlm en_sevdiklerim2 aman ben yapmadım uzayacaksac uzuyo nasılsa Rapunzel mi yapicaz çocukları birkaç ay geç uzayiversin 😁 bişi olmaz
en_sevdiklerim2 Zlm aynen öyle de laf anlatamıyorm ben bide ben kel görünce psikoljim bozulur ya çocugu
Zlm en_sevdiklerim2 banada çok dedi eşim kesecekmis saçını çocuğun ben izin vermedim çok biliyo bu herkes kime ne ise
Tugce en_sevdiklerim2 Girmesin kız. Anlamak zorunda değiller. Bana da anlattılar. X’inkini kesmişler, Y’ninkini kesmişler. Benimkini de keseceklermiş. 😂😂😂😂😂😂😂 Yok dedim siz onun çocuklarınınkini kesmeye devam edin, ben dağınık seviyorum.
motheroftwoangels en_sevdiklerim2 saçlar dökülüp tekrar çıkıyor ama bence dokunmayın yani hem ufak henüz .