Duyguozgur merhaba, doğum yapalı 8 ay oldu, 2 ay evvel solgar biotin aldım kullandım, bi yandan da normal saç dökülmesi şampuanı aldım otacının. Ön taraflarda bebek saçlarım çıkmaya başladı, minik minik bi sürü var. Tavsiye ederim, solgarı özellikle. Bir de saça işlem yapmayın. Ben saçımı hiç boyamadım, fön gibi ısı gerektiren şeyler de yapmıyorum. Bi tek kına yakıyorum. Dökülmem normale döndü.