karliozlem oglum 7.5ay bu şekildeydi(bırakmak zorunda kaldik o yüzden 7.5ay sürdü) uykusu gelince meme almazdı, bırakırdı öyle uyurdu sonra gözünü açinca geri alırdı.Benimde işime geliyordu bilemiyorum belki senin bebiş de öyledir belki de reddir.Sürekli teklif et tabi