Merhabalar 4 yaşındaki oğlum bronşiolit geçiriyor 1 gecede iki kez acile gittik, hava ve kortizon uyguladılar. Eve de nebülüzatör cihazı aldırdılar sıkıştığında hava veriyoruz. Öksürük hiç bitmiyor😢 asla yemek yediremiyorım ve antibiyotik kullanıyor. Bu yollardan geçen oldu mu? Oldu ise ne kadar sürecek bu illet? Çok üzülüyorum oğlumu böyle görmekten