Esraarass Hanımlar devlet memuruyum. 300 TL PTT den para aldım. Bunun dışında alacağım bir para var mı? 180 tl lik bir para daha varmış onu ben alabiliyormuyum?
Myagz Esraarass çalıştığın yerde maaş birimine gideceksin dilekçe form falan dolduruyorsun canım maaşınla alırsın
Tugramm Esraarass aile ve sosyal pol. Dan dilekce doldurup alabilirsiniz eşinizde sizin adınıza yapabiliyor
Esraarass Myagz çocuk yardımı olarak mı veriliyor. Maaşıma yansıyor aylık bir miktar. Ama onun dışında var mı merak ettim
Esraarass Deletedmom143 evet. Aile ve politikalar bakanlığına gitti eşim orda başvuru yapmıştı Doğumdan sonr a