Arkadaşlar bebeğim 37 günlük onu çok seviyorum ama çok kaygılıyım bir türlü alışamadım ağladığı zaman bile çok panik oluyorum hala doymuyor mu diye hep endişeleniyorum benim huzursuzluğum büyük ihtimalle onu da huzursuz ediyor bunlar geçecek mi lütfen geçsin allahım bu kaygıyla yaşayamıyorum eşimde bunaldı artık benim kaygılarımdan idare etmekten inşallah bir an evvel alışırım bu sürece bazen uykusuzluk çok yoruyor beni bazen bebeğim hiç durmuyor ama böyle büyüyorlae biliyorum bir gün çok iyise bir gün hiç uyumuyor falan :(