Bebeğimin dişi çıkıyor ve yan taraftan köpek dişinin olduğu yerde çıkıyor daha 3,5 aylık 4. Ayına girecek nokta gibi Beyaz belirlemiş bugünde çocuk dişçisine götürdük geliyor dişi dedi başına böyle birşey gelen var mı aşırı huzursuz emzikte emmek istemiyor zar zor susturuyorum deneyimli annelerden tavsiyeler bekliyorum