incitanem3 Gerçekten bebeği sürekli ağlayan hiç susmayan tek sustugu zaman uyuduğu zaman olan varmı 2 ayından beri bu şekilde iki gündür artık dayanamadım yüzümü yoldum ağladım
curlymomms incitanem3 merhaba bir duzelme varmi bizde ayniyizda 45 gunluk dogdugu ilk gunden beri agliyor
Semra_deger23 curlymomms benim bebeğimde öyle 33gunluguz burnundan getiriyor ağlaması bı dert meme emmemesi artık çok yoruldum bitecek mi bugunlerde