nrcalkn Merhaba, bebeğim 37 günlük. Son 4-5 gündür kucakta uyuyor ve indirdigimiz an uyanıyor. Yataktada sürekli koynumda yatırıyorum. Bunun sebebi ne olabilir. Herkes üzerime geliyor bebeği alıştırdın diye. Başka başına gelen var mı acaba
TheBaby nrcalkn Bebek dünyaya alışmaya çalışıyor senin kokunu arıyor. Güven duygusunu güçlendirmeye çalışıyor. Tabiki alacaksın sarıp sarmalayacaksın. Alıştırmak ne demekmiş. Duygu yoksunu gibi geliyor bana bu cümleyi kuran insanlar.
tektanem nrcalkn bir aylık bebek neyi bilipte alışacak onun şuan tek bildiği şey sizin kokunuz sizi istemesi çok bormal
Demet35 nrcalkn benim bebeğimde 39 günlük aynı şekilde hep kucak istiyor memede uyuyor yatağa yatırdığım an uyanıp ağlıyor banada kucağa alıştırdın diyorlar
Kzyefemom nrcalkn ayyy benimde bebeğim 35 günlük 2 gündür bebek emerek uyuyakalıyor ve orada uyumak istiyor bıraktığım anda çığlık çığlığa uyanıyor başka uyumuyor aynı dertten muzdaribim
Kzyefemom tektanem evet bizi istemesi çok normal ama gece gündüz kucakta durmak isteyince asla yatıp dinlememize fırsat kalmıyor nasıl yapacağız
Ecesultann Demet35 benim kızım 4 aylık oldu ilk zamanlar bende aynı şekildeydim kucağımda uyuyor bıraktığım an ağlıyordu herkes bana da söyledi alıştırma diye ama kimseyi dinlemeyin bebeğin sizin kokunuza ihtiyacı var bu bir süreç hepsi geçiyor 😌
tektanem Kzyefemom benimkide öyleydi inanın tuvalete gitmek için eşimi beklerdim işten ama 40 çıkınca bi düzene giriyo ya biz ona alışıyoruz o bize alışıyo yavaş yavaş düzene girvek merek etmeyin
Eminerd nrcalkn bir kere o daha çooook minik ve senin kokuna ihtiyacı var bol bol ten tene temas yapmanız gereken bir dönemdesiniz. Alışmış diye boş beleş konuşanlara kulağınızı tıkayın
Themhrmom nrcalkn kucagina alistirdin diyenlere kulagini tikiycaksin anin tadini cikarticaksin bu gunler geri gelmiycek bebegin ilerde kucaginda durmak bile istemiycek bunu dusunceksin. Geri kafali lafi onlar, bilmedigi bi dunyaya gelen bebegin tek tanidigi kisi olan annesinin kucagina alismamasini savunanlardan bi cacik olmaz o yavrunun tek sigindigi liman sensin
Elin34 nrcalkn diyenlere asla kulak asma bol bol kucağında yatır senin kokunu alsın tenindeki sıcaklığı hissetsin… Sana ihtiyacı var senin kokuna sevgine o yüzden kucağında daha rahat edip orda uyumak istiyor. Bu çok normal daha çok küçük… Kucağa alıştırmışsın diyenleri hiç duyma alışmaz merak etme bu arada benimde oğlum öyleydi sonra büyüdü şimdi 6 buçuk aylık imkanı yok öyle uyumaz. 😊Bu günlerin tadını çıkar.
Blessed nrcalkn yapacak bir şey yok aylarca üstümüzdr uyudu bebeklerimiz daha çooook küçük kokunu arıyor elleme yatsın. Konuşanlara da onun yeri benim kucağım de geç