Merhabalar ,5.5 aylığız bebeğimi uyutmak beni aşırı zorluyor ..coook uykusu olmasına rağmen resmen uykuya dalamıyor ,direniyor gibi ..😞yani gözleri kapanıyor neredeyse yine de dalamıyor :( hangi yöntem olursa olsun illa emmesi gerekiyor en sonunda ..:( ne yapacağımı şaşırdım .direkt emip de uyumuyor .. nasıl düzene sokabilirim acaba ne yapmam lazım 😞sizler nasıl uyutuyorsunuz ?