Eysar Gp26 öksürüğü varsa bak dinle mutlaka siklasirsa Dr götür mutlaka daha çok küçük bol bol emzir bağışıklığı dusmesin
Gp26 MOM_1920 bir sorun olmasnda sknti yok ozmn cnm bnde usuttu mu acaba diye endise ettm birde 2 gundur ara ara öksürüyor bu normlmi
Yasmnnnn Senem_sygl01 yani sorun olmadığını düşünüyorum kaka sonuçta kokması normal :) siz doktora falan sordunuz mu
Senem_sygl01 Yasmnnnn hiç sormadım ama mama içiyor ondan olabilir diye düşünüyorum internetten baktım