happy_mother Selam kızlar bebeğime Ar mama alıcam ama hangi markayı almalıyım bilemedim aranızda bebeğine Ar mama kullanan varmı ?
TheBaby happy_mother Aptamil Ar al canım. Hemen kesiyor reflüyü. En iyi Ar mama Aptamilinki. Ben onda çare bulmuştum ama katı olduğı için 1 numara büyük biberon başlığı kullanmalısn
happy_mother TheBaby biz 3 buçuk aylığız bebeğim emmiyor mama ve sağma süt içiyor o yüzden bikaç gün önce orta akış biberon başlığı almıştım olurmu
TheBaby happy_mother Dene canım. Baktın zor akıyor o zaman değişirsin. Çünkü bebekte yoruluyor mama az gelince ve az içmeye başlıyot yorulduğu için