Mba 2 ay 25 günlük bir oğlum gece uykuları az da olsa düZene girdi. Akşam 8 gibi uyuyor açıktıkça uyanıyor emziriyorum ama sabah karşı 4-5 ten sonra aşırı bir sıkılması iniltisi ve gaz sancısı oluyor. Gözünden uyku akıyor oğlumun uykusundan ağlıyamoyor sürekli mırıldanıyor ve ıkınıyor bu böyle 7 ye kadar sürüyor sonra uyanıyoruz. Ama ben o öyle kıvrandıkça uyuyamıyorum sürekli onu pışpışlıyorum uyanıp ağlamasın diye. Bu sabah gazları için ne yapabilirim tavsiyesi olan bu durumu yaşayan...
GnsLna Mba gaz masajı yapabilirsiniz. Gaz damlası verdiğim gün daha kötü oluyor karnından sürekli sesler geliyor. Masajla buldum ben çareyi 😊
Momofaboy Mba her enzirme sonrası gazını alın. Bir rutini varmış zaten son beslenmeden sonra gaz şurunu ya da damlası ne kullanıyorsanız onu verin. Gece uykusunda çok hareketsizler o yüzden gazı atmak daha zor oluyor.
Mba GnsLna gaz masajı sürekli yapıyorum uyanır uyanmaz ilk işimiz gaz masajı ama gece 4 gibi olduğu için masaj yaparsam tamamen uyanır diye korkuyorum sonra ağlamaları başlıyor durduramıyorum.