Merhaba kızım 1 yalında düzeltilmiş 10 aylık prematüre yani 7 ay anne sütü aldı daha sonra sütüm kesildiği için hipp keçi sütü içmeye basladı içmek denirse çıldırmak üzereyim o kadar aciz kaldım ki kızım sadece uyurken süt içiyor asla aslaa ayıkken süt içmiyor görünce öggg ögg anne diyor anne üf üf diyor asla agzına vurmuyor sütü uyudugunda zar zor içiriyorum onuda 150 cc bazen 120 içiyor gece hiççç içmek istemiyor ek gıdada aşırı seçici ya ne yapacagımı saşırdım akıl verin bir bilen vardır mutlaka ayıkken nasıl süt içirebilirim 😭 150 cc ile doyarmı ya 1 yaş sanki hayatından sütü cıkarıyor gibi artık 😢