Selam güzel anneler, yaklaşık 2ay önce kızıma tuvalet eğitimi verdim. Evde ve disarda hiç sorunumuz kalmamıştı. Taki avmlerdeki oyun alanlarına gidene kadar. Bu alanlara gitmeden önce tuvalete götürmeme rağmen tuvalette yapmayıp oyun alanına gittikten 2-3dakika sonra saklanıp her seferinde kakasını yapıyor :( Bu tip bir durumla karşılaşan var mıdır?