Bisraa gaviscon pek bi işe yaramadı 1 qy kullanıp sonra kestim , bebeğim 5 ayın içinde 33 günlükten beri reflü problemi var. Meme ağırlıkta olmakla birlikte mama olarak aptamil ar mama kullanıyorum doktor önerisiyle. Yoğunlaştığı için mide de tutunuyor sanırım. Ben aynı bşberonumu kullanıyorum başlık falan değişmedim içilir kıvamda oluyor kaldıkça yoğunlaşma oluyor biberon değişimi yapmanıza gerek yok. Olabildiğince emzirme sonrası dik pozisyonda tutun. Yatağının altını hafif yüksekleyin bel kısmına denk gelecek şekilde. 6 aydan sonra geçer diyenler var umarım geçer Allah evlatlarımızı korusun. Birde yaptırırken kafasının yan olduğundan emin olun