Hanim58 4 ay 27 günlük meme reddinden tut uyku gerilemesini dibine kadar yaşadık …bugün sadece bir saat uyudu şimdide direniyor sürekli mızmız kucakta dolanıyor yoruldum hiç bir işimi yapamıyorum. 5. Ayda değişecek mi ?yada biraz rahatlayacak mı?
okuyor Hanim58 bizde 4. Aydaki meme reddi 5. Ayda bitti. Uykulari tam düzeldi bu defa diş gelmeye başladı yine bozuldu
Rabiaugur Hanim58 en büyük problem uyku oldu bizde normalde 8-9-10 arası uyuyan kızım gece uykusuna 12 -1 gibi geçer oldu oda ağlayarak çığlık kıyamet zaten sabahın köründe kalkıyoruz o saate artık takatimde sabrımda kalmıyor artık erken uyusun bende dinleneyim kendime zaman ayırayım istiyorum nolur nolur bitsin şu atak
ayvazece07 Nolur bitsin nolur.. meme reddinin Allah’ını yaşadık memeyi bıraktı sağımla devam. Biberonunu bile istememeye başladı iştahsızlık hat safhada. Sürekli bağırış çığlık kiyamet
Babyarask Mamaya başladık sütüm.azaldi psikolojik olarak çöktüm 4ay 29 gunluguz 3 gün sonra atak bitiyor ama ben de bittim ….
Hanim58 Menekse16 bitti 🙏🏻Daha düzenli oluyor herşey kendi kendine vakit geçiriyor …sadece biraz sabır