Aslalihan Arkadaşlar oğlum 7 aylık doktorumuz bu aşıyı alıp aile hekimliğinde yaptırmamızı söyledi. Bu aşıyı bebeğine yaptıranlar ücreti ve yan etkileri nelerdi bilgi verir misiniz rica etsem.
MeetJoeBlack Aslalihan biz özel muayenehanede yaptırdık, 1000 liraydı ama eczanede daha uygun fiyatı. Yan etki olarak da huzursuzluk yaptı , son dozda bizde bacak ağrısı da yaptı . Ateş de yapıyormuş onun için de calpol verdim kontrollü olarak.
nazlimom_ Aslalihan sağlık ocağında yaptrdk haftaya 7. Ayı yaptırıcaz 905 tl satılıyor biz ecza deposundan aldık tanıdığımız alıor 785 tlye geldi yan etkiside olmadi 5. Ayında olduğunda
umayy34 Aslalihan 10.5 aylikken yaptirdik nerdeyse bir ay olacak 900 tl ye bizde sadece huzursuzluk yapti gunlerce
EndlessLove_ Aslalihan daha bugün olduk 930 ödedik sanırım. İlkinde sadece 38.5 ateş gördük diğerinde olmadı bugünde ateşi yok ama bacağında ağrısı olduğu için calpol verdim
Aslalihan MeetJoeBlack yaa bizim de doktorumuz özel sadece muayene 550 olunca bende doktora aile hekiminde yaptırabilir miyim diye sordum yaptırabilirsin deyince siz deneyimli annelere bi danışayım dedim 😇
Aslalihan MeetJoeBlack vallahi ne olacak bu şekilde bilmiyorum 🤷♀️ mamalar uçtu bezler uçtu hastane fiyatları bide özel aşılar Allah yardımcımız olsun inşallah
Aslalihan prensesannesiiiiiiiii gerçekten mi ? Sormam lazım o zaman benim de uyardığınız için çok teşekkür ederim
Aslalihan EndlessLove_ Allah imkanı olmayanlara yardım etsin gerçekten şu fiyatlara bak orta gelirli bi aile olmamıza rağmen zorlanıcam bu aşıyı yaptırırken
EndlessLove_ Aslalihan biz aşılardan dolayı daha belimizi doğrultamadık canım eksi 4 binlerdeyiz aylardır düzelemedik ama sağlık olsun ilerde olmasın Rabbim göstermesin ama olurda bu hastalık geçirirse iyi olması için bağşııklık kazanması için şart elimizden geleni yapalım gerisi Rabbim de şifa olsun inşAllah🤲♥️
Seheyas Bizim sağlık ocağında yapmıyor malesef şimdi 2 doz geliyor muayne ücreti 2 önce 300 tl’ydi zaten aşı parasını şimdiden düşünüyorum bide muayne ücreti ekstra 😔
bebekars Aslalihan benimde oğlum 3aylıkken ilk doz 5aylıkken gecen hafta 2.dozunu oldu.calpol bu alıya mahsus ateşi cıkmasını beklemeden verdirdi doktorumuz.ikisindede 3gun gece uykusunda huzursuzluk oldu o kdr.bu arada evet muayene ücreti pahalı haklısınız ama bence imkanınız varsa takip eden doktorunuza yaptırın iğneyi🙏🏼