babymi merhabalar sağlıkla büyütün inşallah❤️🙏🏻
Ben tahlil sonuçlarından pek anlamıyorum ama uzamış sarılığın bir kaç sebebi oluyor. Mesela benim kan grubum 0+ oğlumunki A+ o yüzden sarılık yaşadı benim oğlum yaklaşık 2 aylıktı bittiğinde. Kan uyuşmazlığından, rh uyuşmazlığından veya anne sütü sarılığından olabiliyormuş