Elif3888 benim bebeğime down sendromlu dediler amniyotik bant sendromu dediler içinde atardamarın parçalanmış dediler yaşamayacağı bir zamanda doğurtacağız dediler plesentanda sıkıntı var deiler ki daha neler neler Ankara’nın en. İyi drna gittim ayrıntılı ultrasona girdim çok şükür içim rahat ayrıldım 😌 bebeğim suan 9 aylık Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun hiçbirseyi yok 🥰