Alparslan54 merhaba,
maalesef benimki hem büyük oluyor hem de bir an da çıkıyor. Bazen kaşınıyor o zaman önlem alabiliyorum. Emzirirken sürebilir miyim bilemiyorum. Acilde bile parol serum verdiler. Emzirdiğim için. Kızımda uykuya geçerken hep eli yüzümde oluyor. Bende öpüyorum. Bugün çok zor oldu ikimiz için o dokunmak istedi. Ben başımı kaldırdım 😔😔