Gamze_Doruk Oğlum üşütmüş ilaç kullanıyoruz şuan ama sürekli alttan gaz çıkarıyor ve çıkarırken zorlanma sesi gibi ses çıkarıyor kaka değil bakıyorum çünkü kakasıda cıvık zaten zorlandırıcak bir kaka değil ama neden sürekli gaz çıkarır sizce