Benguu_72 Damar yolu açtılar 1 gece kaldı öyle ilaç verdiler eli şişme ye başladı söyledim hemen çıkardılar alkol döktüler ama inmedi ne yapsam geçer korkuyorum bilgisi olan var mı başına böyle birşey gelen
irva Benguu_72 O bir iki güne geçer canım.Deri altına gelmiştir ilaç muhtemelen damara değil ondan şişme olmuştur korkma bir sorun yok.
ayseeeasln21 Benguu_72 ecznaeden kurşun suyu alıp silin saaate bir demekki damar yolu oynanmış ilaç deri altına gitmiş canım benimde küçükken olmuştu yavrum ağrıyordur şimdi