Merhaba güzel anneler..
Sezeryan dogum yapalı 40 gün oldu.Bugün adet agrısı gibi agrı giriyor ve mide bulantısı oluyor.Agrı girdigi zaman açık kahve bi akıntım geliyor acaba nedendir yaşayan oldumu ?hamile degilkende adet olucagım zaman agrılarım ve mide bulantım olurdu aynı belirtiler acaba adetmı olucam emziriyorumda