Merhaba kızlar 3 ay önce sezeryan la doğum yaptım ve galiba yine hamileyim boşluğuma denk geldi yoksa çok dikkat ederdim ve bı kaç yerden araştırdım sezeryan dan hemen sonra hamile kalmak anne yada bebek ölümüyle sonuçlanıyormus yaşayan yada yakınındaki bu durumu yaşayan biri varmı çok korkuyorum 🙁🙁🙁