Dunyams Kızlar ben yemegın yanında bıber yemeyı çok seviyorum ama doğum yaptığımdan beri yiyemıyorum bebegıme acı gıder diye mesela pişmiş biber biber turşusu vs sizler yıyormusunuz sizce yemeli mi yoksa yememeliyim
Whatornot Dunyams sütten her şey geçiyor ama bilemedim ben hamileliğimden beridir acı yiyemiyorum nedense önceden bayılırdım
Asli1453 Dunyams ben bişey secmiyorum cnm o gaz yapar bu gaz yapar diye herşeyden yiyorum bişey olmaz biberden falan
Zhrmstf Tabi ki yiyin😂ben bayılırım minik acı biber turşusuna ama farklı bi sorundan dolayı yiyemiyorum🥲yediğim zaman da bebişte herhangi bir sorun olmuyor 🌸
Sema065 @Dunyams Daha çok küçük bebeğiniz gaz olur ben gaz sorunlarımız geçene kadar acı hiç birşey yemedim şuan 8 aylık daha yeni yeni başladım acı yemeye 😂sütten geçiyormuş
Meryemhk Ben acı yemiştim çocuğun yüzü kızardı ertesi gün geçmişti yemedim daha da benden demesi yemeyin