Selam canım anneler nasılsınız, beni sorarsaniz yorgunum ama çok şükür 😁 11 aylık bir kızım var sürekli peşimde sürekli ve peşime ağlıyor hep bı iş yaparken asla bırakmıyor beni kendi kendine oyun oynamıyor illa beni yanında istiyor 3-4 aydır böyle geçer geçer diyolar geçiş dönemi diyorlar ama çok yorucu bu durum yani ne zaman kendi kendine oynicak ne zmaan peşime aglamicak var mı benim gibi anneler sanki birtek ben yaşıyormuşum bunu gibi hissediyorum artık 🤣 etrafımda çocuğu olanlara bakıyorum kızımla araları az olanlara falan onların çocukları hiç böyle değil yani 1-2 ay olsa ne bileyim uzun zamandır böyle ay bilmiyorum sistim biraz yazayım dedim umarım vardır benim gibi anneler ve geçti diyin lütfen 😌
Dipnot: bunları yazarken de kızım dizimin dibinde beni al dercesine ağlıyor teşekkürler canım kızım😬😬