Myagmurr doktorunuzun bilgisi varsa normaldir. Biz de doğduğu günden beri kusma sorunu yaşadık , her emmeden sonra kusardı, meme değiştirirken yatık tutardık pozisyon değiştirmeden öteki memeye geçirmek için kusardı, dik tutardık gazını çıkarmak için gene kusardı. Hep kustu hatta bir ara biz antireflü mama vermişti doktor, mamadan sonra kusmazdı ama beni emince kusardı ben üzülüyordum sütüme alerjisi var bu çocuğun yaramıyor diye ☺️ sonra Allahtan bu düşünceden ayrıldım ve mamayı kestim süte devam ettim. O da kusmaya devam etti ama normalmiş. Biogaia kullandık, gastrotuss şurup kullandık. Sonra hepsini bıraktık . Hiç fışkırarak kusmadı ama , normal süt kesiği ya da şeffaf beyaz renkli kusardı.