VenusAA benim kızımda da hafif pyelaktazi var . 3 ay evvel 8 mm olan fark bu ay ortasında Van daki hastahanede baktırdıgımızda 5 mm ye düşmüş idi . Kız bebek . Bugün tam 9 aylık oldu . Çocuk nefroloji hekimi düzelecek , takibe gerek yok dedi . İçim öyle soğudu , öyle rahatladım ki dünyalar benim oldu . Demem o ki Allah’ın izni ile düzeliyorlar , aklınıza gelen be varsa sorabilirsiniz bu konuda bana . Ben bu haberi aldığımda 24 haftalık gebe idim . Burada konuşmadığım insan, sormadıgım doktor kalmadı . Ağlaya ağlaya geldim o gün eve , halen hafızamda . Aynı duyguları yasamanızı asla istemem , size el vermek isterim . Ne istiyorsunuz sorunuz .