Bebesiannesi Normal görünüyor yine de fotoğraf yanıltabilir içiniz rahat edecekse bir doktora danışın
nonikannesi Hanim58 Canım bugun gittik doktora. Normal geçer dedi. Ama kalp de sıkıntı varsa bu da belirtilerden biri o yüzden kontrol edelim dedi. Fazla sıcakta , ani soğuk, elini yumruk yaparken fazla sıkması gibi durumlarda da olabiliyormuş.
Hanim58 nonikannesi kalbine baktılar mı sizin bebişin?bizimki geçmiş sanki ilk zamanlar sizin bebiiş gibi koyu renkti ellerini açmaya başlayınca normale dönmüş dün dikkat ettim de