Trkcnnnn Kızlar dün gratisten green therapy boyası aldım organikmiş bebeğim 8 aylık oldu hamilelikten bu yana boyamıyorum bu boya organikmiş bişey olmaz değil mi aranızda daha önce boyayıp memnun kalan oldu mu ?
Buso Trkcnnnn ben hamileyken de organik boyayla boyadim, 9 aylik bebegim, emziriyorum, yine onunla boyuyorum :) korkmayin yani bi sıkıntı çıkmıyor