Arkadaşlar bebeğim 2 ay 10 günlük kakasini yaparken çok zor yapiyor acı çekiyor yaptigi zaman yüksek sesle yapıyor ve sümüksü yapı var kakasinda başka bir belirtisi yok sizce varmıdır süt alerjisi yaptığında baya çok yapıyor sırtı her yeri kaka oluyor sizin belirtileriniz neydi