Merhaba kusura bakmayın bilgisizim bu konuda ilk bebeğim zaten. Bugün 14. Gün ve bebeğimin yeni göbeği düştü gün boyunca huzursuz ve hiçbir şey yokken ağlıyor kucağıma aldığımda biraz sadece duruyor ama emzirmeye çalıştığımda bile ağlıyor acaba göbeğinden dolayı ağrısı mi olur yeni düştüğü için. Ve düştükten sonra herhangi bir bakım yaptınız mı sizler acaba gobegine