Arasinannesi01 Kızlar malum regl iken saç boyanınca tutmuyor diyorlar saçımı boyatacaktim daha kırkım çıkmadı kanamam var sonradan aklıma geldi boyanmaz mi ya da tutmaz mi bilen var mı 40 çıkmasını mi beklemeliyim?
irva Arasinannesi01 Ben regl zamanıda boyatıyorum hiç de öyle tutmama gibi bir şey yaşamadım.Batıl inançlar bana saçma geliyor.