Merhaba güzel anneler benim sorun uyumama. Artık çok kötü şeyler geliyor aklıma bebeğim hasta bir sorunu var uyumuyor(nörölöjiye göstermiştim bir şey yok dediler. Yarında özel müayineye götürecem belki EEG Falan çekerler. Ağlamaktan yoruldum artık niye bu böyle
2ay 23günlük kızım. Doğduğundan beri uyumaz hep direnir direnir. 10günde 1-2kere normal uyur geceleri(normal dediğim 2saatte bir kalkarız sonra geri uyur) ama gün geçtikce dahada kötüye gidihor bu durum. Ne sabahları ne akşamları uyumaz oldu 10gündür. Atak falan diyorlarda artık bu atağı aştı gibime geliyor. Akşam uyumadığı için sabahları huysuz. Uykusu var uyutuyorum sürekli sallayarak bırakmaya gelmiyor hemen uyanıyor. Dışarı çıkarıyorum en fazla 30dakika uyur arbasında sonra hemen uyanır. Biraz geçer yine dalmadan uyur oda en fazla 15dakika. Eller kollar hep kıvış kıvış uykuda. Böylede kendini uyandırıyor zaten dalmıyor derin uykuya. Geceleride böyle. İyi uykular bitki çayı aldım banamısın demedi. Napiyim ben ya. Organik bir sorunmu var beyninde düşünmelten yeyip bitiricem kendimi doğduğundan beri uyumuyor. Çok yıprandım hem bir şey düşünmekten hemde uykusuzluktan.