Ya kızlar bebeğim 4.5 aylık. Bu ara iştahsızlık çok fazla. Yanı biberonu bitirmemiz bir saati buluyor nerdeyse. Bazen 120 cc yarısını içip bırakıyor ben zorluyorum yoksa keyfine kalsak onu da içmeyecek. Uyurken besliyorum gece sırf gündüz az içiyor diye. Dikkati dağınık mama içerken kırk yeri izliyor kafa bir sağ bir sola dön oynayıp duruyor cildirmama az kaldı. Aman boşver aç değil diyorum ama annelik vicdani iste bakıyorum yiyeli dört beş saat olmuş nasıl acıkmaz yanı? Bu dört ay atağı midir neyse beni delirtecek az kaldı. Zaten meme reddetti emmiyor asla sağarak beslemeye başladım ve mamayla. Ama özellikle bir haftadir kendi isteğiyle zorlamadan biberonunu bitirdiğini gördüğüm sayı o kadar az ki. Mental olarak çok yorgunum ya:(