Aramızda varmı arkadaşlar. Benimki son evre boyun fıtığım üç tane var. Artık dayanılmaz hal aldı doktor ameliyat diyor. Ama küçük bir oğlum var korkuyorum ameliyat süreçi nasıl ilerler en korktuğumda Allah korusun sakat kalma olasılığı felan. Bu ameliyat olan var mı ? Süreçiniz nasıldı ? Hangi hastane ve hangi doktor ?