Kızlar merhabalar, ben bugün bankay gitmiştim orada işte gişelerde çocuk hesabı diyor işte 100 tl sizden 30 tl bizden diye tabi yatırdığın kadar 200e daha fazla 300e daha fazla gibi.
Neyse bende tamam yapalım dedim işte neyse işte nasip olırsa 18 yaşına kadar biriksin dedim ama sonra iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilemedim ya bi sakıncası olır mu bunun bankacı oğlumun kimliğini filan çekti vs kayıt için . Ben 100tl ile başladım